NOVINKY

arr3EETPodle zákona o evidenci tržeb je  prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je... arr3OTEVÍRACÍ DOBA O PRÁZDNINÁCH  Otevírací doba o prázdninách.   Tak jako každý rok nám začínají prázdniny. Naše vrata budou... arr3AKCE KONČÍ 31.ČERVENCE 2019Tak jako jiní, rozhodly jsme se pro výprodejovou AKCI. Počínaje pátkem 14.června Vám na prodejně v... arr3ZBOŽÍ NEZASÍLÁME.Zboží nezasíláme. Omlouváme se všem zákazníkům, ale nemůžeme Vám z technických důvodů v tomto...

KONTAKTY

Evžen Füssy Zahradnictví Irma
Lošany čp.43
okr.Kolín 280 02
tel: 728 460 806
napište nám

REKLAMACE A ZÁRUKY

3. REKLAMACE A SERVIS

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Pro účely servisních zásahů jsme oprávněni potvrzovat záruční listy prodávaných spotřebičů a v případě reklamace můžete proto kontaktovat přímo autorizovaná servisní střediska, jejichž seznam je ke spotřebiči přiložen.

Někteří výrobci používají v souladu se zákonem zjednodušený postup a záruční listy ke zboží nevydávají. Dokladem k uplatnění záruky je pak prodejní doklad – faktura.

Na následujícím odkazu naleznete reklamační řák.

V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, uplatněte reklamaci na adrese prodávajícího – viz. KONTAKTY.