NOVINKY

arr3EETPodle zákona o evidenci tržeb je  prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je... arr3PRO NEMOC ZAVŘENO  PRO NEMOC ZAVŘENO. Děkujeme za pochopení.... arr3ZBOŽÍ NEZASÍLÁME.Zboží nezasíláme. Omlouváme se všem zákazníkům, ale nemůžeme Vám z technických důvodů v tomto...

KONTAKTY

Evžen Füssy Zahradnictví Irma
Lošany čp.43
okr.Kolín 280 02
tel: 728 460 806
napište nám

REKLAMACE A ZÁRUKY

3. REKLAMACE A SERVIS

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Pro účely servisních zásahů jsme oprávněni potvrzovat záruční listy prodávaných spotřebičů a v případě reklamace můžete proto kontaktovat přímo autorizovaná servisní střediska, jejichž seznam je ke spotřebiči přiložen.

Někteří výrobci používají v souladu se zákonem zjednodušený postup a záruční listy ke zboží nevydávají. Dokladem k uplatnění záruky je pak prodejní doklad – faktura.

Na následujícím odkazu naleznete reklamační řák.

V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, uplatněte reklamaci na adrese prodávajícího – viz. KONTAKTY.